Tiedote koronavirukseen liittyen:

-Tunnit jatkuvat tällä hetkellä normaalisti. Kaikkien on kuitenkin kiinnitettävä erityistä huolellisuutta seuraaviin seikkoihin: -Pienimmässäkin flunssassa jäädään kotiin. Mielellään myös jos kotona on perheenjäseniä kipeänä. -Pestään kädet saippualla tullessa ja mennessä huolellisesti käyttämällä siihen aikaa ainakin 20 sekuntia (sekä oppilaat, opet että vanhemmat!). -Käsidesiä keittiön pöydällä. -Emme tällä hetkellä halaile, emme pidä toisiamme käsistä, mutta jatkamme toisillemme hymyilemistä ja sanallisesti tervehtimistä ja tsemppaamista ???? Tunneilla ei myöskään tehdä tällä hetkellä harjoitteita jotka vaativat suoraa kontaktia, esim käsistä kiinni pitämistä. -Vältämme balettitankojen ja joogamattojen käyttöä. Tuo joogaan mielellään oma mattosi. -Aivasta ja yskäise kainaloon. -Vältä kasvojesi koskettelua, kynsien puremista, nenän kaivamista tai silmien hieromista. -Vältä puhelimien kierrättämistä. -Tanssikoulun rivat, hanat, valokatkaisimet yms paljon kosketeltavat pinnat desinfioidaan päivittäin. Salien lattiat pestään päivittäin kuten aikaisemminkin. -Ainakin osa kisoista on peruttu, joista infoamme kyseisiä ryhmiä erikseen. -Pidämme terveydestämme huolta liikkumalla, lepäämällä, syömällä terveellisesti, hengittämällä syvään ja rauhallisesti sekä pitämällä huolta ihmissuhteistamme ❤️ Tämä on tämänhetkinen tilanne. Katsotaan päivä kerrallaan. Pidetään huoli itsestämme ja toisistamme ❤️ Leea, Merja ja opet