Tila-, sauna- ja tarvikeajanvarausjärjestelmä 5,90 €/kk

Ajanvarausjärjestelmämme taipuu niin tilojen tai minkä tahansa tarvikkeen (esim. vesiskootteri tai moottorikelkka) ajanvaraukseen. Järjestelmän avulla voit vuokrata halutessasi esim mökkejä, koirapuistoja tai vaikka kirpputorin pöytiä.

Hallinnoija - Tilojen, saunojen ja tarvikkeiden nettiajanvaraus

Tuote/tilavarausjärjestelmämme on hyvä ajanvarausjärjestelmä kaikkiin tilanteisiin missä asiakkaille tarjotaan varattavaksi erinäisiä tiloja/paikkoja mutta aivan yhtä hyvin se taipuu tapauksiin joissa asiakkaille tarjotaan varattaviksi esim. yksittäisiä pukuhuone/laudepaikkoja tilojen sisältä.

  • Asiakkaasi löytävät tuotteidesi/tilojesi varauskalenterit helposti netistä 24/7.
  • Voit määritellä haluamasi määrän eri tuotteita/tiloja, niiden varauskalenterit ja halutessasi niiden kapasiteetit tai sitten voit tarjota tiloja aina kokonaisuudessaan varattaviksi, jolloin ajanvarauksessa ei välitetä tilojen kapasiteetista vaan asiakas varaa tilan aina kokonaisuudessaan itselleen.
  • Asiakkaasi voivat halutessaan varata paikkoja monesta eri tilasta yhdellä varauksella. Esim. saunasta 5 paikkaa miesten puolelta ja 7 paikkaa naisten puolelta jne.
  • Varattavat palvelusi voivat olla kestoltaan mitä vain minuuteista päiviin, riippuen varaustoimintasi tyypistä.
  • Kalenterisi on aina ajan tasalla ja voit määritellä täsmälleen milloin tuotteet/tilat ovat vapaina ajanvarauksiin ja järjestelmä luonnollisesti huolehtii ettei mikään tila pääse minään hetkenä ylibuukatuksi.
  • Samoin kuin asiakkaasi, voit itse varata helposti aikoja määritellyillä kapasiteeteilla kalenteriisi hallintanäkymän kautta ja näkymät ovat aina synkassa keskenään, estäen tupla- tai ylibuukkaukset.
  • Voit automatisoida varauksista lähtemään muistutusviestejä joko sähköpostitse tai tekstiviestitse.
  • Tehdyt varaukset on helppo viedä laskuksi asti vain parilla klikkauksella.
  • Tutustu varausnäkymään demoympäristössämme.
  • Tarvittaessa saat meiltä myös customoidun varausnäkymän, joka on täysin räätälöity juuri sinun tarpeisiisi.

Verkkomaksupalvelu

Verkkomaksupainikkeilla tarjoat asiakkaillesi kaikki yleisimmät maksutavat ja sitoutat asiakkaasi heti varauksen yhteydessä etukäteen maksetuilla varauksilla.

Visma Pay -verkkomaksupainikkeet

Verkkomaksupalvelu

Maksupalveluntarjoajana on luotettava kotimainen Visma Pay. Tarjoamme verkkomaksut ja lahjakorttien myynnin hintaan 4,95 €/kk + toteutuneista maksuista 2,5% + 0,39 € / maksutapahtuma.

Helppo käyttöönotto

Olemme halunneet tehdä verkkomaksupalvelun käyttöönotosta asiakkaillemme mahdollisimman yksinkertaisen ja palvelun voikin tilata käyttöön suoraan Hallinnoija -järjestelmäsi kautta. Kun olet kirjautunut järjestelmään voit lukea tarkat askel askeleelta ohjeet maksuliikenteen asetuksista, miten verkkomaksupainikkeet voi kytkeä käyttöön.

Kaikki maksutavat

Verkkomaksupalvelun myötä saat käyttöösi kaikki yleisimmät maksutavat: verkkopankkimaksut, korttimaksut, lasku- ja osamaksut.

Kasvata myyntiäsi

Verkkomaksaminen on nykyaikainen tapa hoitaa varaukset. Etukäteen maksanut asiakas on myös sitoutuneempi asiakas. Tarjoat siis asiakkaillesi enemmän vaihtoehtoja, kasvatat myyntiä ja saat vähemmän peruutuksia.

Palvelukohtaiset maksutavat

Mikäli sinulla on joitain palveluita mitä haluat myydä vain etukäteen maksetuilla varauksilla, voit halutessasi määritellä ne Hallinnoijaan.

Lahjakorttien myynti ja verkkokauppa

Verkkomaksupalvelumme sisältää aina automaattisesti verkkokaupan, jonka kautta voit myydä esim. lahjakortteja suoraan asiakkaillesi. Tutustu lahjakortteihin tarkemmin täältä.

Ota demo käyttöön!

Kokeile Hallinnoijaa ilmaiseksi kuukauden ajan sitoutumatta mihinkään.

Tapahtumavaraukset -lisäosa

Tapahtumavaraukset -lisäosan avulla voit järjestää ryhmätapahtumia, joihin asiakkaasi pystyvät ilmoittautumaan. Mikäli siis järjestät esim. ryhmäliikuntatapahtumia normaalin ajanvaraustoimintasi lisäksi, voit hoitaa nekin kätevästi yhdellä ja samalla järjestelmällä.

  • Järjestä tapahtumia määrittelemilläsi tiedoilla, niin paljon kuin haluat.
  • Tapahtumat voivat olla pituudeltaan kuinka pitkiä tai lyhyitä vaan. Tapahtumasi voi olla esim. pilatestunti tai vaikka viikonlopun kestävä patikointireissu.
  • Voit määritellä tapahtumakohtaisesti, kuinka monta asiakasta tapahtumaan mahtuu ja järjestelmä vahtii puolestasi ettei tapahtumaan synny ylibuukkausta.
  • Tapahtumalle voi määritellä hinnan ja antaa asiakkaillesi mahdollisuus maksaa ilmoittautumisensa suoraan verkkomaksulla tai voit myös luoda hinnattomia tapahtumia, joihin asiakkaasi voivat ilmoittautua täyttäen määrittelemäsi minimitiedot.
  • Tapahtumavaraus -lisäosan voi aktivoida helposti käyttöön kirjautuneen näkymästä käsin.
  • Tapahtumavarauksen hinta on ajanvarausasiakkaille vain 5,90 €/kk.
  • Tehdyt varaukset on helppo viedä laskuksi asti vain parilla klikkauksella.
  • Tutustu varausnäkymään demoympäristössämme.

Ominaisuudet


Edullinen ja monipuolinen

  • Nettiajanvarauksen hinta on 5,90 €/kk/varattava resurssi. Resurssi tarkoittaa tässä tapauksessa jokaista tuotetta/tilaa jolle on määritelty oma varauskalenteri, josta asiakkaasi pystyvät varaamaan kyseisen resurssin käyttönsä.
  • Selkeä hinnoittelumalli, ei piilokuluja eikä aloitusmaksua.
  • Mikäli teillä on tarve suurelle määrälle varattavia resursseja, ottakaa yhteyttä ja pyytäkää tarjous.
  • Kokeile järjestelmää ilmaiseksi 30:n päivän ajan

Tarkkaan räätälöitävä varausnäkymä

Ajanvarausnäkymän voi säätää monipuolisilla asetuksilla näyttämään ja toimimaan juuri haluamallasi tavalla.

  • Valitse joko kalenterinäkymän tai viikkonäkymän väliltä.
  • Näkymän voi halutessaan määritellä toimipistekohtaisesti erilaiseksi.
  • Voit halutessasi määritellä varattavia resursseja omiin kategorioihinsa, esim. vesijetit omaansa ja moottorikelkat omaansa.
  • Asiakas voi halutessaan varata yhdellä varauksella paikkoja useasta eri tilasta.
  • Määrittele sivustollesi haluamasi värimaailma, bannerit ja lukuisat muut ulkoasulliset osiot jotta saat näkymästä mahdollisimman itsesi näköisen.
  • Halutessasi voit määrittää vapaasti luotavia palveluluokituksia ajanvarausnäkymään. Näillä voit niputtaa palveluita esim. eri kategorioiden alle.
  • Voit määritellä tarkkaan mitä tietoja ajanvarausnäkymässä näytetään ja mitä tietoja asiakkailtasi kysytään.
  • Lisää kuvia toimipisteelle, ajanvarausresursseille ja palveluille, elävöittääksesi varausnäkymää entisestään.
  • Voit luoda täysin vapaamuotoisia kysymyksiä ajanvarauslomakkeelle, joille voit määritellä kysymysten tyypin, pakollisuuden ja järjestyksen. Vapaamuotoiset kysymykset voi määritellä myös palvelukohtaisesti.
  • Varausnäkymän voi helposti joko upottaa omille sivuillesi tai voit ohjata asiakkaasi omalle Hallinnoija - Ajanvaraussivustollesi.

Käyttö kotisivuna

Voit käyttää Hallinnoija -sivustoasi myös kotisivunasi mikäli et koe tarvetta erilliselle kotisivulle. Näin pystyt helposti päivittämään sivujasi ajankohtaisilla asioilla suoraan Hallinnoijasta käsin.

  • Sivuillesi voi vapaasti lisätä erillisiä kategorioita ja alasivuja mielesi mukaan.
  • Voit customoida sivuillesi tyylikkäät bannerit tai lisätä vaikka kuvia galleriaan.
  • Sivuille voi lisätä uutisia tai muita ajankohtaisia tiedotteita.
  • Kustannuksia ajatellen säästät erillisen kotisivun ylläpidosta koituvat kulut jotka luultavasti olisivat jo yksistään enemmän kuin Hallinnoija - Ajanvarausjärjestelmän kuukausimaksu.
  • Osa asiakkaistamme on ollut niin tyytyväisiä Hallinnoijan käyttöön myös omana kotisivunaan että ovat luopuneet täysin erillisistä kotisivuistaan.

Varauskriteerien määrittely

Mikäli sinua huolettaa antaa asiakkaillesi ajanvaraus käyttöön, niin voit tiukentaa siihen liittyviä asetuksia juuri sen verran kuin koet parhaaksi.

  • Voit valita tarkkaan mitkä tiedot asiakkaan on vähintään syötettävä ajanvarausta tehdessä.
  • Asetuksilla voi tarkkaan määritellä kuinka monta tuntia ennen varattavaa aikaa ajan voi varata ja kuinka pitkälle tulevaisuuteen aikoja voi etukäteen varata. Tällä voit varmistaa ettei kukaan varaa aikaa esim. tunnin päähän jos se ei sinulle sovi.
  • Voit ottaa käyttöön eston ettei sama asiakas voi liian nopeasti tehdä useita varauksia kalenteriin.
  • Jos haluat välttää sen ettei päivään muodostu yksittäisiä aikoja esim. alku- ja loppupäähän voit ottaa käyttöön niin sanotun optimaalisen täytön ja järjestelmä pyrkii täyttämään varauskalenterisi järkevästi.
  • Voit kytkeä päälle ajanvarauksen tietojen syötön jälkeen tulevan vahvistussivun missä asiakas voi tarkistaa tietonsa ennen varauksen varsinaista vahvistamista.
  • Syötä halutessasi järjestelmään varausehdot jotka asiakkaan on hyväksyttävä ajanvarauksen tehdessään. Varausehdot voivat olla myös palvelukohtaisia.
  • Palvelulle voi määrittää maksimimäärän mitä yhden päivän aikana kyseistä palvelua voi olla.

Muistutus- ja vahvistusviestit

Voit automatisoida muistutus- ja vahvistusviestit tehdyistä varauksista ja näin säästyt turhilta peruuntumisilta unohdusten takia.

  • Säädä tarkkaan milloin muistutusviestit lähtevät asiakkaille.
  • Viestejä voidaan lähettää sekä sähköpostitse että tekstiviestitse.
  • Minimoi unohdusten takia välistä jääneet ajat ja säästä selvää rahaa.
  • Voit ottaa käyttöön varauskoodin jonka avulla ajan varannut asiakkaasi voi perua ajan helposti netin kautta, asettamiesi aikarajojen puitteissa.

Hallintanäkymän varaus- ja työaikakalenteri

Tehdessäsi itse varauksia voit tehdä niitä selkeästä hallintanäkymän varauskalenterista käsin.

  • Näe kalenterisi yhdestä näkymästä ja tee varauksia vain parilla klikkauksella.
  • Asiakkaan ajanvarausnäkymä reagoi välittömästi tekemiisi varauksiin, ettei kapasiteetin ylityksiä tai tuplabuukkauksia pysty syntymään.
  • Voit tehdä varauksen helposti valitsemalla tapahtumaan liitettävän palvelun suoraan listasta ja halutessasi tehdä tapahtumasta laskun tai kuitin.
  • Selaa kalenterissa joko vain tietyn tilan tapahtumia tai filtteröi esim. koko toimipisteen tapahtumat kerralla näkyviin, jotta näet mahdollisten muidenkin tilojen vapaat ajat.

Tuotteiden/tilojen saatavuuden määrittely

Järjestelmä antaa sinulle täyden vapauden ja monta eri tapaa määritellä tilojen saatavuuksia.

  • Mikäli tuotteen/tilan saatavuus on suurimman osan aikaa säännöllinen, voit määritellä ajanvarauksen yleisasetuksista oletussaatavuuspäivät, esim. Ma-Pe, ja oletussaatavuusajat, esim. 09-17.
  • Voit kytkeä automaattiset pyhäpäivät asetuksen päälle jolloin kalenterin yleiset pyhäpäivät ovat automaattisesti estettyjä varauksien suhteen.
  • Työaikakalenteriin voit määritellä työaikoja niin tarkkaan kuin milloinkin koet tarpeelliseksi. Esim. niin että tuote/tila on jonain päivänä avoinna aikavälin 8-12 ja toisen pätkän välillä 16-20.
  • Aina jos määrittelet jollekin päivälle erillistä työaikaa, on se työaika mitä tuotteelle/tilalle käytetään kyseiseltä päivältä, vaikka olisitkin määritellyt ajanvarauksen yleisasetuksissa oletustyöaikaa samalle päivälle.
  • Ajanvarausasetuksista voit kytkeä halutessasi päälle asetukset, että kaikki työaika täytyy määritellä kalenteriin. Tällöin asiakkaasi voivat varata aikoja vain kalenteriin määrittelemillesi aikalohkoille. Tämä asetus on hyvä jos tuotteen/tilan saatavuusajankohdat ovat hyvin satunnaisia eikä niissä juuri ole toistuvuutta joita kannattaisi yleisasetuksiin määritellä.
  • Kaikki työaika-asetukset voi halutessaan määritellä tuote/tilakohtaisesti.

Lahjakorttien myynti

Halutessasi voit ottaa järjestelmääsi lahjakorttien myynti -lisäosan ja myydä lahjakortteja omasta verkkokaupastasi.

  • Voit luoda rajattomasti erilaisia lahjakortteja verkkokauppaasi eri arvoineen ja voimassaoloaikoineen.
  • Sitouta asiakkaasi etukäteen palveluihisi.
  • Yhdistä lahjakorttien myyntiisi myös itse luotavia alennuskoodeja kampanjoidesi yhteydessä.
  • Asiakas saa automaattisesti PDF -muotoisen lahjakortin käyttökoodeineen sähköpostiiinsa, oston yhteydessä.
  • Voit lukea asiakkaan lahjakortin viivakoodinlukijalla käynnin yhteydessä tai kirjoittaa koodin manuaalisesti järjestelmään.
  • Lahjakortista voi käyttää halutessaan vain osan ja loppuosan myöhemmin. Järjestelmä seuraa käyttöä puolestasi.
  • Lahjakortti -lisäosan saat automaattisesti käyttöösi tilatessasi verkkomaksut käyttöön Hallinnoija -järjestelmääsi.

Asiakasrekisteri ja laskutus

Hallinnoijalla et saa käyttöösi vain ajanvarausta, vaan myös kattavan asiakashallinnan ja laskutuksen.

  • Kaikki asiakkaasi päätyvät asiakasrekisteriisi ja voit kätevästi jakaa heitä ryhmiin sekä merkitä heitä eri tageilla hakuja helpottamaan.
  • Järjestelmä ymmärtää kun asiakas joka on jo järjestelmässä varaa sinulta uuden ajan ja osaa yhdistää hänen tuoreen varauksensa olemassa olevan asiakkaan alle.
  • Asiakkaan alta löydät kaikki asiakkaan tekemät varaukset, laskut, lähettämäsi viestit ja muistiinpanot mitä olet historian aikana asiakkaalle tehnyt.
  • Voit lähettää viestejä joko sähköpostitse tai tekstiviestitse joko yhdelle tai usealle kerralla suoraan järjestelmästä.
  • Hallinnoi kaikki myyntisi ja tee laskut suoraan Hallinnoijalla. Voit lähettää laskut asiakkaalle PDF-muodossa suoraan järjestelmästä tai tulostaa hänelle suoraan laskun/kuitin käteen käynnin yhteydessä.
  • Tietosuoja (GDPR) on Hallinnoija -järjestelmässä aina otettuna huomioon ja järjestelmä tarjoaakin helpon pohjan tietosuojaselostettanne varten johon voitte tarvittaessa muokata omaa toimialaanne koskevat osuudet. Tämä tietosuojalomake voidaan hyväksyttää asiakkaillanne ajanvarauksen yhteydessä.
Loading…